Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Reklamace a vrácení zboží

Potřebujete nám zboží vrátit ve 14 denní lhůtě nebo reklamovat zboží? Postupujte prosím podle následujících instrukcí. Vše vyřídíme co nejdříve. Vaše spokojenost je pro nás důležitá.

Zákazník je povinen při převzetí zboží zkontrolovat nepoškození přepravních obalů a prohlédnout si zboží. V případě, že je zásilka viditelně poškozená, prosím, nepřebírejte ji od přepravce a informaci o poškození uveďte to přepravního listu. 

Výměna a vrácení zboží

Při uzavření kupní smlouvy má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Výměnu či vrácení zboží, které jste špatně objednali, můžete vyřídit osobně v sídle naší společnosti na Praze 9 nebo nám zboží na tuto adresu nechat zaslat: PAS, s.r.o. – Ke Stadionu 856/20, Praha 9 – Čakovice, 196 00.

Při vrácení zboží prosím postupujte následovně:

  1. Zboží vracejte prosím bez známek užívání, čisté a v původním obalu.
  2. Budete-li provádět výměnu za jiné zboží, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes e-shop. Pak počkejte na informaci, že je zboží připraveno a přineste špatně vybrané zboží, které vám zde vyměníme. Reklamaci je nutno nahlásit spolu s objednáním.
  3. Při vracení prosím ke zboží přidejte i prodejní doklad (prodejku či fakturu) a vyplnění reklamační protokol.
  4. Právo odstoupit od smlouvy nemá zákazník v případě zboží vyrobeného pro něj na zakázku nebo na základě jeho zadání zvlášť upraveného, podléhá-li rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání. 

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny. Při odstoupení od smlouvy jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží.

Finanční částka vám bude zaslána zpět na bankovní účet nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 286 006 881, nebo napište na logistika@pas.cz

Záruka

Na kancelářské a školní potřeby je poskytnuta standardní záruční doba 24 měsíců, pokud není u produktu uvedeno jinak.

Reklamace

I přes to, že se snažíme dodávat zásilky v kompletním stavu a bez chyb, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 286 006 881, nebo emailem na logistika@pas.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup.

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.

Reklamace s Vámi vyřídí náš reklamační pracovník telefonicky nebo písemně.

Všechny své reklamace uplatňujte:

telefonicky na čísle: 286 006 881

nebo na e-mail:  logistika@pas.cz

Postup při vyřizování reklamace se řídí zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele.

Tyto reklamační podmínky a podmínky pro vrácení zboží nabývají účinnosti dnem 1.8.2021